top of page

Belangrijk nieuws in verband met de website!


Best lid en lezer!

Zoals je wellicht gelezen hebt komt deze zomer mijn boek, de vloek van de Hongaarse familie Moór, uit! Ja, het gaat er echt komen. Omdat ik voor de omslag van het boek een samenwerkingsverband ben aangegaan met een grafisch designer, Monique de Vos, werd alles onder de loep genomen. We kwamen tot de volgende conclusie: mijn website is een chaos! Dus hebben we het wilde plan opgevat om een hele nieuwe te gaan bouwen.

Dit heeft voor jou als lezer de volgende consequenties:

- Per 15 februari wordt de premium website die ik nu van Wix host omgezet naar de gratis versie.

Wat dit precies voor een gevolgen heeft voor de leesbaarheid van mijn site weet ik nog niet, maar de widgets waarvan ik gebruik maak voor mijn blog post, inschrijvingen en dergelijke worden gedeactiveerd.

Natuurlijk zal ik tot op de de laatste dag alle inschrijvingen bijhouden en tegen de tijd dat de nieuwe website in de lucht komt activeren.

-Opzetten en bouwen van een nieuwe website. Daardoor heb ik natuurlijk geen tijd om blogs en dergelijke te schrijven. De website gaat tegen de tijd dat deze klaar is opnieuw gelanceerd worden. Dat wordt een reden voor een feestje! Dit alles om de website toegankelijker en simpeler te maken, zodat je makkelijker door de website kunt navigeren.

Ik kan nog niet inschatten hoe lang dit allemaal gaat duren, maar ik zal je op de hoogte houden van het proces. Om de communicatie lijnen goed open te kunnen houden zal ik alles via mailchimp laten lopen.

- De link om jezelf of andere geinteresseerden in te schrijven is :

http://eepurl.com/gb5z59 of klik hier.

- Voor vragen kan je altijd contact opnemen via doorwijzer33@gmail.com of klik hier.

Voor nu wens ik je een stralende dag toe !

Blije groet,

Ibolya Moór

Ibolya Moór schrijf je blij.

De vloek van de Hongaarse familie Moór


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page